sobota, 24 października 2009

Idealne buty na jesien

Ja juz swoje znalazlam, a Wy? 

Zamszowe z Zary pdobno byly jeszcze bezowe, ale w sklepie ich nie widzialam, sa nawet wygodne i pasuja mi do tyluuuu rzeczy! Uprzedzam, ze pojawia sie jeszcze wiele razy ;)

A tymczasem 2 stylizacje z mojego "archiwum" 


DSC_0012

Koszula- Zara

Lancuszki- H&M

Spodnie- Stradivarius

Torba- Friis

DSC_0037

Koszula- Stradivarius
Spodnie- Stradivarius (te same co wyzej tylko inny kolor, sa swietne)
Torebka- Zara

14 komentarzy:

  1. dla mnie także te Twoje buty to te idealne na jesień, moim zdaniem są jednak strasznie niewygodne i dlatego raczej ich mieć nie będę. ale zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a mi wprost przeciwnie, zawsze sie wydawalo ze tego typu obcas jest duzo wygodniejszy niz "zwykly" o tej samej wysokosci.
    Gratuluje zakupu, sliczne sa!

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE SĄ TE BUTKI!!!
    ;-))))) ale czy wygodne hmmmm....musiałaby być dobrze wyważona wysokość tyłu i przodu w buciku!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie też są strasznie niewygodne, dlatego także zazdroszczę. super wyglądają ze spodniami, chciałabym je mieć, no ale niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przymierzam się do tych butów od sierpnia- są genialne. Tylko nieco za drogie jak dla ubogiej studentki, więc raczej poczekam na wyprzedaże :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też przymierzam się do takich butów, ale jeszcze nie znalazłam tych odpowiednich. świetna kraciasta koszula!

    OdpowiedzUsuń
  7. buty piękne, tylko zawsze obawiam się kupować zamszowe na pluchę....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw z koszulą:)
    buty bardzo mi sie podobają i nie martw sie ,że moze niewygodne, stopa sie z czasem przyzwyczai i do wysokości i do kształtu(wiem to z własnego doświadczenia,obetrą ze 3 razy i bedzie ok)
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to na jesień, przecież przemokną. A że śliczne, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  10. @furianna: W Hiszpanii nie przemokna, pora deszczowa juz sie skonczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne te buty! I mają ten plus, ze nad kostka nie sa szerokie jak kalosz tylko tak ładnie grają z nózką. Trudno znależć w tego typu bootkach taki kształt :)

    Pozdrawiam,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są genialne! Kręcę się koło nich od miesiąca...gdyby nie to, że mam pełno czarnych butów, brałabym bez zastanowienia, no i gdyby cena była ciut niższa ;). Ah i ta torebka, również mam na nią ochotę, ale w kolorze różowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty naprawdę piękne! Oba zestawy są fajne, ale ten pierwszy jak na MÓJ gust trochę za elegancki. Nie mówię, ze bym się tak nie ubrała, ale na tle tego z czerwoną koszulą wypada gorzej. No właśnie, a ten drugi outfit... Z pazurkiem a zarazem uroczy, słodki i kobiecy (taki jak ty). Super!

    OdpowiedzUsuń