czwartek, 4 marca 2010

Czy chcesz byc moim wentylatorem?

Zgapiajac od mojej ulubionej blogerki Pani Ekscelencji zalozylam na facebook-u fanstrone i zanim podam do niej linka chcialabym sie troche wytlumaczyc.
"Zostan fanem" brzmi strasznie i gdybym mogla zmienilabym napis na tym przycisku na "sledz mnie", "follow me" czy cokolwiek innego co nie odstrasza. Zalozylam ta strone bo zawsze chcialam polaczyc facebook z blogiem, miec miejsce do wklejania linkow z tym co mi sie podoba, a nie chce mi sie robic o tym osobnego wpisu, zdjec roznych glupot, ktore niekoniecznie interesuja moich znajomych, a moga zainteresowac osoby odwiedzajace moj blog, informowac w ten spodob o nowych wpisach itp. Poza tym od jakiegos czasu nie akceptuje zaproszen od osob ktorych nie znam osobiscie na moj prywatny profil (mysle, ze kazdy to zrozumie), a jak juz wczesniej napisalam chce miec swoje modowo-stylowe miejsce na facebook-u dla wszystkich :)
 Dlatego prosze nie bierzcie tego "Zostan fanem" zbyt powaznie i jesli chcecie od teraz mozecie sledzic mnie na facebook :)

11 komentarzy:

  1. ja jako nowa użytkowniczka FaceBook'a(od przedwczoraj) powiem, ze kompletnie nie rozumiem tego serwisu :D, haha.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam faceeboka i jest świetny :)
    ale niestety nie umiem zrobić tej fanstrony :(

    OdpowiedzUsuń
  3. @bloo.
    To jest bardzo proste, wystarczy wejsc tu > http://www.facebook.com/advertising/?pages

    OdpowiedzUsuń
  4. No hablo tu idioma :(
    Que pena!

    Besito fashionistas

    OdpowiedzUsuń
  5. Założyłam .. chyba :>
    i wówczas kiedy dodam nowy post będzie on tam automatycznie widoczny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloo
    Nie, musisz podac linka na facebooku i wtedy pojawi ci sie okienko ze zdjeciem do wyboru tak samo jak podajesz link do innych stron.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że będziesz miała dużo fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie rozumiem Ciebie, z tym, że nie chcesz przyjmować osób, których tak naprawdę nie znasz na prywatny profil. Także wyjście z Zostań Fanem jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna.. !

    ps. zapraszam do siebie:)
    poshpoison.blogspot.com
    dopiero zaczynam,ale od dawna czytałam Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń