piątek, 27 maja 2011

Blogerki 4

Pewnie widzialyscie juz te portrety u dziewczyn na blogach, ale chce je miec tez tutaj :) Sa troche inne niz poprzednie, ale podobaja mi sie :)
I chyba musze umiescic gdzies na stale ta informacje... Nie pytajcie mnie czy zrobie rysunek, sama wybieram blogerki, ktore chce narysowac, nie lubie odmawiac, a na prawde nie mam czasu, zeby narysowac srednio 10 osob dziennie, ktore mnie o to pytaja.

EDIT
Prosze Was o glos w konkursie Colgate na biala stylizacje, zeby zobaczyc cale zdjecie nalezy je kliknac ;) -> TU 

23 komentarze:

  1. a już miałam prosić ... :)
    pozdrawiam!
    Świetne rysunki

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam tylko pierwszy obrazek, ale musze przyznac, ze oba sa swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie rysujesz !! Zapraszam do siebie radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej było by to super ! :D Pewnie, że bym chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze ma coś w sobie... Może kręcone włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana rysunki sa rewelacyjne natomiast ja sie stesknilam za twoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Elfena: Stylizacje beda, tylko problem z fotografem... i czasem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę się doczekać swojego. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe te portrety

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie ci wychodzą te ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent, naprawde:) Zazdroszcze strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie rysunek nr 2!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś utalentowana ♥

    http://mint-lipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent dziewczyno, poza tym że świetnie ubierasz:) powodzenia dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosowałam ;) piękne rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rysunki :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń