środa, 17 sierpnia 2011

Sweter Star Wars

Dzisiaj mam dla Was bardzo kolorowy post. Uwielbiam taki festynowy kicz, kolorowe balony, stragany, watę cukrową... Zdjęcia zrobiłyśmy przy okazji bo moją najnowszą zdobycz, czyli sweterek Star Wars chciałam pokazać w innym połączeniu ale pomyślałam, że tym zestawem (z cukierkowym zegarkiem jako główny dodatek) wpasowuję się w klimat imprezy i dlatego publikuję te zdjęcia, być może komuś poprawią humor :D
Sweter- H&M (dział dziecięcy)
Spodnie- Zara/DIY
Torba- Oysho
Buty- Converse
Fot. Klaudia Jaworska


44 komentarze:

  1. sweter mi się nie podoba ale spodnie i chusta jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy sweterek. kiedy ja miałam ochotę na festym, akurat nie mogłam się podejść z łożka. już nie przyjedzie, bo na placu rozpoczęto budowę wieżowca :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne połączenie! Ostry dół i różowa chusta to jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw ! bardzo mi się podoba sweter i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah , zdjęcia extra ;] świetny ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko Ty genialnie wygląsasz ale także tło za Tobą!;]
    rewelacyjnie;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes absolutnie rewelacyjna! Pozytywna, zakręcona aż chce się więcej i więcej - oczywiście oglądac!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten cukierkowy klimat:D dodaję do obserowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie, uwielbiam takie cukierkowe zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się wata cukrowa najbardziej podoba XD"

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest prześwietny. :)


    u mnie nowy post www.gold-lady.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. tez uwielbiam takie kolorki i wate cukrową:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny sweter, zazdroszcze zabawy w tle!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mi poprawiłaś, świetne trampki i opaska. róż wraca do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze wyglądasz tak pogodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boooski sweter!! :)) W ogole fajny set :)) Ale sweter rzadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweter wymiata :D świetny pomysł na zdjęcia, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcie z watą wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje zwariowane stylizacje:D
    rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  20. boski sweterek ♥
    zapraszam do mnie- matrixowa-malinka.blogspot.com
    nowa notka u mnie ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te zegarki, mniaami ;D fajne gacie, no i ta torbaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, spodnie są zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie spooodnie <333333!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie! Też kocham takie odpustowo-jarmarkowe klimaty :) A zdjęcie z watą cukrową jest jednym z moich najulubieńszych

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ten sweterek :) ładnie wyszłaś na zdjęciach, jesteś taka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się spodobał twój blog jest naprawdę niesamowity. ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny sweter!
    Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sweter geniusz, a bandamkę różową uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzka cudowna! :D
    dodaję do obserwatorów + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach kocham Twój sweterek :) gdybym była tylko toroche mniejsza, ale nic, muszę starannie prześledzić dział dziecięcy i sprawdzić czy sie wciskam w te rzeczy, bo widzę, że warto :) Mysle, że zazdrości Ci go tez nie jeden pan :)
    Genialna bandamka!

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam Twoje niesamowite wyczucie mody, potrafisz z każdym kolejnym postem coraz bardziej zaskakiwać;) drugie zdjęcie jest kapitalne!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  33. mi zdjęcia bardzo poprawiły humor ;) szkoda, że ja nie wpasowuję się w dział dziecięcy bo coś tak fajnego bym przygarnęła ;)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń