sobota, 24 września 2011

Pierwszy dzień jesieni

W końcu z czystym sumieniem mogę pokazywać się w swetrach i kurtkach! Mi pierwszy dzień jesieni minął bardzo sympatycznie, co prawda w szkole na zaliczeniach, ale chyba już trochę za tym tęskniłam. Wakacje wakacjami ale ile można leniuchować?
Od teraz na moim blogu możecie się spodziewać więcej stylizacji "zwyklaków", bo czasami będę korzystać z tego, że mogę zrobić zdjęcia przed/po zajęciach, a jak wiadomo do szkoły nie chodzi się w tiulach ;)
No to na początek coś z moją najnowszą lumpeksową zdobyczą, w sam raz na dobre rozpoczęcie roku szkolnego. Jest to skórzany, solidny (z usztywnianym tyłem) i jakże cudowny (nie mogę przestać się nim zachwycać) plecak za całe 50zł! Oklaski! Uwielbiam plecaki, strasznie mi się podobają mimo, że uważam, że są bardzo nieporęczne, cały czas coś wyciągam, zapinanie, odpinanie, wiązanie... ale nosi się zdecydowanie przyjemniej niż torebkę :)
Sweter- SH (H&M)
Spodnie- H&M dział dziecięcy
Buty- Zara
Plecak- SH
Zegarek- New Yorker
Kolczyki- Moya.pl
Fot. Klaudia Jaworska

PS Zapraszam Was na giveaway u Vimari KLIK! Jej blog jest jednym z moich ulubionych, prześliczne zdjęcia!

37 komentarzy:

  1. plecak klasa :) i te kolorki jesienne! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczne kolczyki :) a plecak chętnie bym Ci ukradła, strzeż się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestaw odpowiada mi w 100%! świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek :) oczywiście dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plecak.
    Niby stylizacja stricte jesienna, ale jest "ciepła" dzięki kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka, dobrze dobrane dodatki. Uczta dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  7. mm cudowne kolory, pięknie w takich barwach jesiennych wyglądasz, świetnie się na Ciebie patrzy :)

    Ps. cudny sweter!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do twarzy ci w tych kolorach ;)
    a plecak .. no gratuluję, bo świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej urzekły te piórka. Może nie zauważyłaś (a może i zauważyłaś), ale gapiłam się na nie jak opętana xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kolorystyka :) miodowy sweterek jest piękny - idealny fason i kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. I pięknie! Widzę, że nie boisz się mody, jesieni i na każdą porę roku wynajdziesz kolor dla siebie, a musztardowy to na pewno jeden z nich, kompozycja jest świetna, spodnie nie są w moim stylu, ale reszta na pięć plus! :) Słodką masz buzię.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. udało Ci się upolowac świetny plecak

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, chciałabym was wszystkich serdecznie zaprosić (komentatorów i właścicielke) na mój blog; sasiaa-smile.blogspot.com
    blog liczy 233 obserwatorów (liczba wciąż rośnie) acz komentarzy malutko. :((
    Więc serdecznie zapraszam do komentowania i śledzenia nowych postów na sasiaa-smile . :D
    do właścicielki; ja już obserwuje twój blog teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie powitałaś jesień :) świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko dobrane idealnie! na swoim blogu poszukuję inspiracji i rad od 'modowych' koleżanek, ponieważ jestem nowa i jeszcze nie wiem co w trawie piszczy:) możesz zaglądnąć i dać swoją opinię:)
    www.patriciasanta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem fajny codzienny zestaw ;) ładna kolorystyka :) najlepszy wbrew pozorom zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona, te jesienne, nasycone barwy, genialny plecak- całość tworzy niezwykły klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow, szczęka mi opadała po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bright orange suits you very well, you look so stunning and adorable .The outfit really shows you off specifically and perfectly. .so glamorous..
    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek ma wspaniały kolor, podoba mi się też Twój plecak, chociaż osobiście w swojej szafie nie mam ani jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. plecak i spodnie to moi faworyci ;))

    OdpowiedzUsuń