czwartek, 14 marca 2013

Bad hair day

Cały czas zastanawiam się czy pisanie postów niezwiązanych ze zdjęciami (a nawet tematyką bloga) jest O.K.? Osobiście nie lubię czytać wpisów, które dokładnie opisują przedstawioną na zdjęciu stylizację z wyszczególnieniem trendów do których nawiązują i projektantów, którymi dana część garderoby jest "inspirowana". Dla przykładu ja mogłabym napisać tak: "Kolory dzisiejszej stylizacji to rzadkość w mojej szafie, jednak budząca się do życia Ziemia zainspirowała mnie do stworzenia zestawu w barwach natury".
A na zdjęciach zwykły sweter w paski i zielone spodnie ;) Dlatego nigdy więcej opisów stylizacji (chyba, że będę chciała abyście zwrócili szczególną uwagę na jakąś rzecz), na zdjęciach wszystko widać, nawet nieuczesane włosy ;)
Spodnie - Zara
Sweter - Sheinside.com
Buty - Deezee.pl
Torba - Iro

Mój Instagram KLIK!
Mój strona na FB KLIK!
Zapraszam! :)

13 komentarzy:

  1. buty miażdżą system ;) P.S. masz przepiękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw. Wszystko przyjemnie i oryginalnie połączone. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne gobelinowe Lity i masz super plakat w pokoju! :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza jest rewelacyjna! w ogóle całość przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty sa super. wygodne sa czy troche sztywne???pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie - lubię takie ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest REWELACYJNE! To jak pokazałaś swój zestaw i umieściłaś tam swoje stopy jest bardzo urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja, a buty najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to co napisałaś i jestem jak najbardziej na tak .
    Stylizacja ciekawa.Pozdrawiam i zapraszam do nas
    http://matkizonyisingielki.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś zdecydowanie moją ulubioną polską blogerką!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są mega!!!
    W ogóle widać masz pomysł ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń